Shooooo!!

Shooo!

Igår var jag på den här hiphop evenemanget som ni kanske knowz, och jag snackade med två grabbar som uppträdde. Den ena är en grym kille som körde rap/poesi. Han stod ut från alla andra fan. Han körde typ poesi utan mic å utan beat, ändå med en viss lyrik som gick samman med hans karisma på scenen. Jag tror att han å jag skulle kunna få ihop massa tungt material.

Den andra snubben som ja snackade med var Adam Knyama, han stod också ut från alla andra tkr jag. Han har grova skillz asså spec för en 15 åring. Han hade också scenkänsla liksom och jag tror att han och jag skulle kunna få ihop massa tungt material åxå. Sök på han på youtube ska ni få se.

Jag tror publiken höll med mig eftersom dom här två snubbarna fick mest applåder av alla som uppträdde.

Vi får se hur det går och så, men for now får de va lugnt, ja kmr va i studion nästa vecka men ja vet inte när. Då får ni veta mer om mitt arbete med mina låtar. Hajde



 

Dagens låt: Cool Aid & Frozen Pizza (Remix) - Adam Kanyama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0