Man utvecklas

Idag var jag i studion, men jag spelade inte in något. Han som har ansvar för studion han å ja snackade lite å han lärde mig lite om att mixa å sådär, riktigt lärorikt fan. Ja kände att de kmr bli riktigt användbart i framtiden när jag ska hantera det jag spelat in.

Han sa också att imorrn kmr det vara nåt hiphop uppträdande där massa rappare, runt 15 st ska uppträda. Jag ska dit men jag ska inte uppträda, jag ska dit för att skapa kontakter vilket jag verkligen behöver. Mitt main goal e nog Adam Kanyama som spelar in med Masse å grejjer. Han ska jag försöka få kontakt med.

Aja, vi får se hur det går, det blir en aktiv kväll imorrn, vi får se hur de går.
Ni får veta sen hur allt gick. Hajde


 

Blir lite TLK idag, pinojärerna inom svensk hiphop. Thööngt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice blogg!

2011-03-24 @ 21:48:02
Postat av: Goraningeborg

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-12-14 @ 08:48:05
URL: http://goraningeborg.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0