Första inlägget: R.I.P. Nate Dogg och ny låt!

Shoo!

Innan jag börjar vill jag hedra Nate Dogg, den bästa sångaren inom hiphop och RnB.
Jag har lyssnat på den här killen sen han gästade på Eminems Shake That, dvs år 2006. Sen dess har man ju hört man ju hört han på lite andra äldre låtar osv men det finns folk som har lyssnat på han i över 15 år.
Nate dogg har jobbat med de största artisterna i industrin och har lyckats skapa många hits, han är legend.

R.I.P. Nate Dogg

 


Nu till det andra. Min nya låt :D Den heter 'The Old School' och jag ser det ungefär som en hedring till den gamla hiphopen. I videon har jag lagt in bilder på east coast rappare, men bara för att låten är old school eastcoast rap. Old school hiphopen från de andra ställena har minst lika stor betydelse :)
Jag ville liksom öppna upp ögonen lite för mainstream lyssnarna och glädja old school lyssnarna med den här låten. Lyssna nu och sprid det vidare!



Kommentera och tryck på gilla-knappen... NUU!!

Kommentarer
Postat av: Zay Mar

EY Broder!

Nice låt!!!! Men du... Har du funderat på att typ filma när du sjunger låten i studion!!! Det blir skitcoolt!!!



Fortsätt så!!!

2011-03-24 @ 20:55:39
Postat av: lion raawr

du SUGER TOM!!!!!!!!!

2011-04-07 @ 22:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0