Metro On Stage

Precis som förra året ska jag delta i tävlingen Metro On Stage, men det här året kommer jag bidra med en så jävla mkt bättre låt. Låten heter Wassup och kmr va klar till helgen, jag lovar!

Idag kom jag hem efter skolan, började på nytt beat, la mig i sängen och sov. Jag satte alarm på 18.30 för jag skulle va i studion kl 19. När jag vaknade var klockan 19.20 -.- Så jag fick inte så mkt tid i studion, en timme ungefär. Jag mixade låten som jag ska skicka in till Metro On Stage som heter Wassup. Jag har skrivit om den förut i bloggen. Men fan jag kom på när jag lyssnade på låten när jag väntade på bussen att jag inte var nöjd med refrängen, jag ska sänka lite på fredag då jag ska t studion igen. DÅ SKA LÅTEN FAN BLI KLAR!!!!

Man blir ju så jävla sur när man vet exakt vad man ska göra med låten, men man vet att man kommer inte kunna fixa till den där lilla detaljen som betyder så mkt förrän på fredag!! FUCK VA IRRITERANDE!

Jag har börjat skriva på den här låten som jag ska göra med poesi killen. Den kmr bli thöööng. Vi kommer möjligen behöva en med bra sång skillz som sjunger refrängen, så om ni tycker att ni är bra på att sjunga eller känner nån som är det kontakta mig här på bloggen.

Nu vill inte jag skriva mer, hejdå



Dagens låt: Ison & Fille ft Aleks - Ta D Dit. Skitbra låt, lyssnade på den när jag väntade på bussen påväg hem

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Tack så mycket! Hehe ja visst är det :p

2011-04-06 @ 09:48:09
URL: http://jensikan.se
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

ptecis :D!

2011-04-06 @ 19:24:00
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: znoris

din musik är kass tom

2011-04-07 @ 21:57:20
Postat av: Anonym

håller med knoris!

2011-04-08 @ 13:50:28
Postat av: Anonym

håller med knoris!

2011-04-08 @ 14:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0