Guess WHAT!!! Ny låt

Nu är min nya låt Wassup helt klar! Som sagt är den också mitt bidrag till Metro On Stage. Kom igen Näääk känn igen bra hiphop nu! (Näääk är en i juryn i den här tävlingen)
Jag kommer inte lägga upp Wassup på Youtube för jag orkar helt enkelt inte göra ett bildspel och shit och sen ladda upp den där så om ni vill höra låten får ni besöka min blogg ist.

Innan ni lyssnar på låten vill jag förklara den lite. Den handlar om att känna sig bäst typ. Asså den känslan ni vet, när man känner sig som starkast och gladast och lyckligast. T.e.x. när man fixar drömjobbet, klarar uppkörningen, när man tar studenten. Men jag har aldrig upplevt något av det där, jag hade den här känslan när jag klarade G i matte A, för jag var väldigt nära IG och sommarskola. Så när du är on the top of your game ska du lyssna på den här låten.

1MC - Wassup (Prod 1MC) by tomfagerberg



Om ni gillar låten SKA ni gå in på länken nedanför och rösta på mig!
http://onstage.metro.se/artist/3032

Hajde




Dagens låt: Slaughterhouse ft. Dres - Back On The Scene. Otroligt bra låt, längtar efter deras Shady Records debut!

Kommentarer
Postat av: DUVETVEM

GRYM LÅT! skitbra, din röst är väldigt behaglig också! ska rösta på dig BROSHÄÄÄÄN!

2011-04-08 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0